Вашата кошница е празна!
Търсим оперативен счетоводител в екипа ни.
Очакванията ни, за да станете част от нашия отбор са:
- Да имате завършено икономическо образование (Счетоводство и Финанси);
- Да имате предишен опит като оперативен счетоводител или в счетоводна къща;
- Да имате желание да се учите, за да навлезете в спецификата на работата ни;
- Да владеете Microsoft Office, в частност Excel в рамките на необходимото за работата Ви;
- Голямо предимство ще е познаването на счетоводния софтуер „Конто“ и „Бизнес процесор“
- Да имате основни познания по английски език;
- Да сте готови да работите на пълен работен ден.
Работата Ви при нас се състои в:
- Обработване на първични счетоводни документи;
- Подготовка на документи за ВОП, Интрастат, ДДС;
- Класифициране и архивиране на документи, банкови и счетоводни;
- Познания и работа с интернет банкиране;
- Подаване на справки при необходимост;
- Комуникация със счетоводствата на партньори при необходимост.
От нас очаквайте:
- Работа с високо квалифицирани колеги счетоводители;
- Работа с отличен и добронамерен търговски екип;
- Работа в модерна и отлична среда;
- Допълнителни придобивки и бонуси;
- Много добро възнаграждение след пробния период.
Присъединете се към екипа ни, като ни изпратите Вашето кратко CV на e-mail: daniela.ivanova@geotrade.bg, както и телефонен номер за връзка с Вас.
Ще осъществим връзка с покана за интервю с одобрените от нас кандидати след преглед на полученото CV.
Биографиите на кандидатите се разглеждат при пълна конфиденциалност и при спазване на приложимото законодателство за обработване и съхранение на лични данни.
Благодарим!
Екипа на Геотрейд-Иванов ООД
Търсим да увеличим броя на търговците в екипа ни.
• Да обичате да продавате на клиенти;
• Да харесвате новите технологии и устройства на Garmin и да сте готов да се учите. Овладяването на устройствата, които предлагаме, е ключово;
• Да сте комуникативен. Необходимо е както за работата с партньорите ни, така и за работата в екипа;
• Да владеете добре английски език, говоримо и писмено.
Разгледайте сайтовете rammounts.bg и garmin.bg. С това ще се занимавате.
Ежедневната Ви работа ще включва:
• Посрещане, консултиране и обслужване на клиентите в офиса ни;
• Комуникиране с партньорите ни относно предлаганите от нас устройства и услуги;
• Работа със специализиран софтуер за продуктова наличност, фактуриране и терминали за плащане.
Нашето мотивационно предложение е:
• Постоянен трудов договор на пълен работен ден от 9 до 18 ч. с включена обедна почивка;
• Добро мотивиращо месечно възнаграждение, адекватно на усилията Ви, както и годишни бонуси за продажби;
• Допълнителни бонуси като ваучери за храна, карта за градски транспорт и др.
Ще осъществим връзка с покана за интервю само с одобрените от нас кандидати, след преглед на полученото CV.