Оперативен счетоводител

Търсим оперативен счетоводител в екипа ни.

Очакванията ни, за да станете част от нашия отбор са:

-    Да имате завършено икономическо образование (Счетоводство и Финанси);

-    Да имате предишен опит като оперативен счетоводител или в счетоводна къща;

-    Да имате желание да се учите, за да навлезете в спецификата на работата ни;

-    Да владеете Microsoft Office, в частност Excel в рамките на необходимото за работата Ви;

-    Голямо предимство ще е познаването на счетоводния софтуер „Конто“ и „Бизнес процесор“

-    Да имате основни познания по английски език;

-    Да сте готови да работите на пълен работен ден.

Работата Ви при нас се състои в:

-   Обработване на първични счетоводни документи;

-    Подготовка на документи за ВОП, Интрастат, ДДС;

-    Класифициране и архивиране на документи, банкови и счетоводни;

-    Познания и работа с интернет банкиране;

-    Подаване на справки при необходимост;

-    Комуникация със счетоводствата на партньори при необходимост.

От нас очаквайте:

-    Работа с високо квалифицирани колеги счетоводители;

-    Работа с отличен и добронамерен търговски екип;

-    Работа в модерна и отлична среда;

-    Допълнителни придобивки и бонуси;

-    Много добро възнаграждение след пробния период.

Присъединете се към екипа ни, като ни изпратите Вашето кратко CV на e-mail: daniela.ivanova@geotrade.bg, както и телефонен номер за връзка с Вас.

Ще осъществим връзка с покана за интервю с одобрените от нас кандидати след преглед на полученото CV.

Биографиите на кандидатите се разглеждат при пълна конфиденциалност и при спазване на приложимото законодателство за обработване и съхранение на лични данни.

Благодарим!

Екипа на Геотрейд-Иванов ООД






Продавач-консултант в офиса на Геотрейд-Иванов ООД

Търсим да увеличим броя на търговците в екипа ни.

Очакванията ни, за да станете част от нашия отбор са:

Да обичате да продавате на клиенти;

Да харесвате новите технологии и устройства на Garmin и да сте готов да се учите. Овладяването на устройствата, които предлагаме, е ключово;

Да сте комуникативен. Необходимо е както за работата с партньорите ни, така и за работата в екипа;

Да владеете добре английски език, говоримо и писмено.

Разгледайте сайтовете rammounts.bg и garmin.bg. С това ще се занимавате.

Ежедневната Ви работа ще включва:

Посрещане, консултиране и обслужване на клиентите в офиса ни;

Комуникиране с партньорите ни относно предлаганите от нас устройства и услуги;

Работа със специализиран софтуер за продуктова наличност, фактуриране и терминали за плащане.

Нашето мотивационно предложение е:

Постоянен трудов договор на пълен работен ден от 9 до 18 ч. с включена обедна почивка;

Добро мотивиращо месечно възнаграждение, адекватно на усилията Ви, както и годишни бонуси за продажби;

Допълнителни бонуси като ваучери за храна, карта за градски транспорт и др.

Присъединете се към екипа ни, като ни изпратите Вашето кратко CV на e-mail: daniela.ivanova@geotrade.bg, както и телефонен номер за връзка с Вас.

Ще осъществим връзка с покана за интервю само с одобрените от нас кандидати, след преглед на полученото CV.

Биографиите на кандидатите се разглеждат при пълна конфиденциалност и при спазване на приложимото законодателство за обработване и съхранение на лични данни.

Благодарим!

Екипа на Геотрейд-Иванов ООД