Вашата кошница е празна!
Разрешихме основния проблем, който кара някои устройства да остават на стартовия екран или син триъгълник. Ако все още изпитвате това, моля, натиснете тук за повече информация или вижте насоките по-долу.
Ако Вашето устройство не се стартира след началния екран, опитайте следните стъпки за възстановяване:1. Натиснете и задръжте бутона power/light на устройството, докато часовникът се изключи. Това може да отнеме до 15 секунди.2. Натиснете бутона power/light, за да включите отново устройството.
Ако устройството стартира нормално, синхронизирайте устройството с приложението Garmin Connect на Вашия телефон или чрез Garmin Express на персонален компютър. Това трябва да разреши и да предотврати повторната поява на проблема.
Изберете Вашето устройство по-долу, за да следвате допълнителни инструкции за коригиране на този проблем.
Тези стъпки ще изискват следното за изпълнение: - Достъп до персонален компютър Windows или Mac. - Вие също ще трябва да инсталирате Garmin Express на Вашия компютър. - Кабел за захранване/данни за Вашия часовник. - Вашите идентификационни данни за Garmin Connect1. Отворете Garmin Express на Вашия компютър.2. От часовника натиснете и задръжте бутона power/light, докато се изключи.3. Натиснете и задръжте бутона start/stop.4. Продължете да държите бутона start/stop и свържете часовника към компютъра.5. Докато държите бутона start/stop, изберете опцията за добавяне на устройство към Garmin Express.6. Изчакайте до 60 секунди Garmin Express да разпознае часовника. След като часовникът бъде разпознат, можете да пуснете бутона start/stop.7. Когато получите подкана в Garmin Express, завършете процеса на добавяне на устройството. Това ще включва влизане с Вашите идентификационни данни за Garmin Connect.Часовникът трябва да завърши синхронизация с Garmin Express. След като синхронизирането приключи, можете да изключите часовника от компютъра. Часовникът трябва да стартира нормално.
Тези стъпки ще изискват следното за изпълнение: - Достъп до персонален компютър Windows или Mac. - Вие също ще трябва да инсталирате Garmin Express на Вашия компютър. - Кабел за захранване/данни за Вашия часовник. - Вашите идентификационни данни за Garmin Connect 1. Отворете Garmin Express на Вашия компютър. 2. Свържете Descent Mk3i към компютър. 3. Изчакайте часовникът да се рестартира и веднага натиснете и задръжте бутона start/stop, когато видите синия триъгълник. 4. Продължете да държите бутона start/stop за 10 секунди, след което пуснете бутона. 5. Изчакайте 30 секунди Garmin Express да намери устройството. След като часовникът бъде разпознат, завършете процеса на добавяне на устройството. Това ще включва влизане с Вашите идентификационни данни за Garmin Connect.Часовникът трябва да завърши синхронизация с Garmin Express. След като синхронизирането приключи, можете да изключите часовника от компютъра. Часовникът трябва да стартира нормално.
Ако проблемът с Вашето устройство продължава и не можете да го накарате да стартира нормално, ще трябва да направите фабрично нулиране на устройството, като следвате стъпките, изброени по-долу.ЗАБЕЛЕЖКА: Изпълнението на следните стъпки ще доведе до загуба на следните данни от устройството: - Портфейл Garmin - Connect IQ съдържание (циферблати, приложения, полета с данни) - Данни за Body Battery - Загуба на крачки - Контроли за бърз достъп - Контроли за бързи бутони - Персонализирани полета с данни1. Натиснете и задръжте средния бутон, докато часовникът се изключи.2. Натиснете и задръжте бутоните Action и Back.3. Натиснете и задръжте средния бутон, за да включите часовника, докато продължавате да държите другите бутони.4. След първия звуков сигнал пуснете бутона Action. 5. След втори звуков сигнал пуснете бутона Back.Часовникът трябва да се рестартира и да се върне към екрана за настройка. От тук изберете Вашия език, за да започнете процеса на настройка. Ще трябва да сдвоите часовника с телефона си, както и да настроите други функции, като Garmin Wallet и Connect IQ приложения.
Опитайте някоя от следните опции по-долу, за да коригирате устройството си.
1. Свържете устройството към компютър с Windows чрез кабела за захранване/данни.2. След като бъде разпознат, от компютъра намерете папката GARMIN и я отворете.3. Намерете папката RemoteSW и я отворете.4. Намерете и изтрийте файла CPE.bin5. Изключете устройството от компютъра.Това трябва да разреши проблема с Вашето устройство. Ако не стане, преминете към стъпка 2.
1. Изключете устройството2. Задръжте Lap/Reset и Start/Stop3. Натиснете и освободете бутона за захранване4. Продължете да държите само Lap/Reset и Start/Stop5. Освободете Lap/Reset и Start/Stop, когато логото на Garmin се изчистиОт тук изберете Вашия език, за да започнете процеса на настройка. Ще трябва да сдвоите Вашето устройство с Вашия телефон, както и да настроите други функции, като Garmin Wallet и Connect IQ приложения.
Ако проблемът с Вашето устройство продължава и не можете да го накарате да стартира нормално, ще трябва да завършите фабричното нулиране на устройството, като следвате стъпките, изброени по-долу.ЗАБЕЛЕЖКА: Изпълнението на следните стъпки ще доведе до загуба на следните данни от устройството: - Портфейл Garmin - Connect IQ съдържание (циферблати, приложения, полета с данни)- Данни за Body Battery- Известна загуба на крачки - Контроли за бърз достъп - Контроли с бързи бутони - Персонализирани полета с данни1. Натиснете и задръжте бутона за захранване, докато часовникът се изключи2. Натиснете и задръжте бутоните Start/Stop и Back3. Включете часовника, като продължавате да държите бутоните4. След първия звуков сигнал пуснете бутона Start/Stop5. След втори звуков сигнал пуснете бутона BackЧасовникът трябва да се рестартира и да се върне към екрана за настройка. От тук изберете Вашия език, за да започнете процеса на настройка. Ще трябва да сдвоите часовника с телефона си, както и да настроите други функции като Garmin Wallet и Connect IQ приложения.
Тези стъпки ще изискват следното за изпълнение: - Достъп до персонален компютър Windows или Mac. - Вие също ще трябва да инсталирате Garmin Express на Вашия компютър. - Кабел за захранване/данни за Вашия часовник. - Вашите идентификационни данни за Garmin Connect1. Отворете Garmin Express на Вашия компютър.2. От часовника натиснете и задръжте бутона power/light, докато се изключи.3. Натиснете и задръжте бутона start/stop.4. Продължете да държите бутона за start/stop и свържете часовника към компютъра.5. Докато държите бутона start/stop, изберете опцията за добавяне на устройство към Garmin Express.6. Изчакайте до 60 секунди Garmin Express да разпознае часовника. След като часовникът бъде разпознат, можете да пуснете бутона start/stop.7. Когато получите подкана в Garmin Express, завършете процеса на добавяне на устройството. Това ще включва влизане с Вашите идентификационни данни за Garmin Connect.Часовникът трябва да завърши синхронизация с Garmin Express. След като синхронизирането приключи, можете да изключите часовника от компютъра. Часовникът трябва да стартира нормално.
Ако проблемът с Вашето устройство продължава и не можете да го накарате да стартира нормално, ще трябва да завършите фабричното нулиране на устройството, като следвате стъпките, изброени по-долу.ЗАБЕЛЕЖКА: Изпълнението на следните стъпки ще доведе до загуба на следните данни от устройството:- Портфейл Garmin- Connect IQ съдържание (циферблати, приложения, полета с данни)- Данни за Body Battery- Известна загуба на крачки- Контроли за бърз достъп- Контроли с бързи бутони- Персонализирани полета с данни1. Задръжте горния бутон за секунда, за да включите устройството, изчакайте, докато се покаже логото на Garmin. Освободете.2 Натиснете и задръжте бутона за захранване, докато часовникът се изключи.3. Натиснете и задръжте горния и долния бутон.4. Освободете горния бутон след първата вибрация.5. Освободете долния бутон след втората вибрация.Часовникът трябва да се рестартира и да се върне към екрана за настройка. От тук изберете Вашия език, за да започнете процеса на настройка. Ще трябва да сдвоите часовника с телефона си, както и да настроите други функции като Garmin Wallet и Connect IQ приложения.
Ако проблемът с Вашето устройство продължава и не можете да го накарате да стартира нормално, ще трябва да завършите фабричното нулиране на устройството, като следвате стъпките, изброени по-долу.ЗАБЕЛЕЖКА: Изпълнението на следните стъпки ще доведе до загуба на следните данни от устройството:- Портфейл Garmin- Connect IQ съдържание (циферблати, приложения, полета с данни)- Данни за Body Battery- Известна загуба на стъпки- Контроли за бърз достъп- Контроли с бързи бутони- Персонализирани полета с данни1. Натиснете и задръжте бутона за захранване, докато часовникът се изключи.2. Натиснете и задръжте горния и долния бутон.3. Освободете горния бутон след първата вибрация.4. Освободете долния бутон след втората вибрация.Часовникът трябва да се рестартира и да се върне към екрана за настройка. От тук изберете Вашия език, за да започнете процеса на настройка. Ще трябва да сдвоите часовника с телефона си, както и да настроите други функции като Garmin Wallet и Connect IQ приложения.