Garmin Ltd. стана жертва на кибер атака, която криптира някои от нашите системи на 23 юли 2020 г. В резултат на това много от нашите онлайн услуги бяха прекъснати, включително функции на уебсайтове, поддръжка на клиенти, приложения и комуникации на компанията. Веднага започнахме да оценяваме естеството на атаката и започнахме възстановяване.


Нямаме индикации, че клиентски данни, включително информация за плащанията от Garmin Pay, са били достъпни, изгубени или откраднати. Освен това функционалността на продуктите на Garmin не е засегната, освен възможността за достъп до онлайн услуги. Засегнатите системи се възстановяват и очакваме да се върнат към нормална работа през следващите няколко дни.


Тъй като нашите засегнати системи се възстановяват, очакваме някои забавяния, тъй като изоставането на информацията се обработва. Благодарни сме за търпението и разбирането на нашите клиенти по време на този инцидент и се радваме да продължим да предоставяме изключително обслужване и поддръжка на клиенти, което беше нашата отличителна черта и традиция.


ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Кога ще мога да синхронизирам устройството си Garmin с Garmin Connect?
С радост съобщаваме, че възстановяването на Garmin Connect е в ход. Бихме искали да Ви благодарим за разбирането и търпението, докато възстановяваме нормалните операции. Състоянието на Garmin Connect можете да видите тук.
Има ли загубени данни в Garmin Connect по време на прекъсването?
Въпреки че Garmin Connect не беше достъпен по време на прекъсването, данните за активности, събрани от Garmin устройства по време на прекъсването, бяха запазени на устройството и очакваме, че всички данни ще се появят в Garmin Connect, след като потребителят синхронизира устройството си.

Как да разреша проблема с липсващи данни в моя акаунт в Garmin Connect?
Данните, събрани по време на прекъсването, се съхраняват на устройството Ви и след като всички файлове се синхронизират с Garmin Connect, Вашите данни ще бъдат пълни. Ако виждате липсващи данни във Вашия акаунт, моля, следвайте тези стъпки.
Защо часовникът ми не ми позволява да запазя дейност?

Някои часовници в резултат на неуспешна синхронизация вече не могат да запазват файлове с активност. Това може да се реши чрез синхронизиране на всички файлове с Garmin Connect. За да разрешите този проблем, моля, следвайте тези стъпки.

Има ли отркаднати данните в резултат на прекъсването?
Нямаме индикации, че клиентски данни, включително информация за плащанията от Garmin Pay, са били достъпни, изгубени или откраднати.
Аз съм клиент на InReach. Функциите SOS и съобщения функционират ли?
inReach SOS и съобщенията останаха напълно функционални и не бяха повлияни от прекъсването. Това включва уебсайта MapShare и страницата за отговор по имейл. Състоянието на inReach можете да намерите тук.
Системите Garmin Aviation напълно ли функционират?
Системите Garmin Aviation са напълно функционални. Това включва Garmin Pilot Apps, flyGarmin, Connext Services, FltPlan.com. Състоянието на Garmin Aviation може да видите тук.

  • Garmin прекъсване